GALEN!

Tog mitt första dopp idag!!!!!!

Jag var den ända som badade på heeela görveln stranden.. & alla verkligen stirrade sönder mej för jag typ räknade ner för mej själv när jag skulle dyka i.. Haha jag fick verkligen all uppmärksamhet!
Sen när jag dök i & kom upp igen så skrek jag av panik hahah!
Men de va sjukt skönt :)

Sen hittade Jag Dense & Carro en "död" fisk som låg på botten av vattnet, men inte så långt ut..
Så jag tog en pinna för jag skulle få upp den (fråga inte varför) hahahaha!!
& jag typ rör firren med pinnen & skriker till lite för det kändes så äckligt.. då börjar firren röra på sig & simma sakta! Jag höll på att dö & fick världens jävla panik så jag springer upp ut vattnet hahahah!!!
Undra va alla trodde jag gjorde!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0