Mitt hår!

Folk förstår verkligen inte vilken ånges jag har över mitt hår!

Men det är på riktigt, om inte mitt hår mår bra gör inte jag det heller PUNKT SLUT!
Jag mår psykist dåligt pga detta & när folk försöker göra skämt utav det så blir jag bara arg & ledsen!
Jag har liksom gråtit över hur dum i huvudet jag var som gjorde detta..

Jag vill va blond JAAA, men jag tänkte mej inte detta.. Jag tänkte mej inte för!
Jag tänkte inte på att mitt här skulle bli SÅHÄR förstört! Men jag får väl antagligen skylla mej sjäv antar jag.

Men jag känner mej depprimerad & ledsen hela tiden, jag gråter & är arg! Jag blir aggresiv så fort någon nämner mitt hår & jag vill inte ens se mej sjäv i spegeln! Jag känner mej bara så jävla korkad när jag gör det.. & jag vet att min pappa kommer flippa loss för han blir arg när jag & mina syrror ska försöra våra hår med massa blekningsmedel & sånt shit!

Men vafaaaaaaaaaaaaaaan ååååååh jag får inte ut allt jag vill skriva, men ni förstår "sääkert" vad jag menar!
Detta blev ett depp inlägg förlåt för det men det är faktiskt min blogg!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0