JAG BRINNER!!!!!

Jag är så jävla förbannad, att det finns karkpuckon som ska snacka skit om folk!!
VAFAN VET DU OM MEJ DIN FI*TA!!!!!!?  Ist för att snacka om mej.. sköt ditt kaos liv
& börja med att ta hand om dej! Jag kommer ge dej stora problem.. BELIVE ME!!
Sluta punda sönder.. Vafan jävla chack pundar h*ra!! Jag ska ge dej ett helvette ditt äckel vänta bara!!!
SNACKA INTE OM MEJ FRAMFÖR MINA BÄSTA VÄNNER!! DU ÄCKALAR MEJ SÅ GROVT MYCKET!!!

Du är ingen som ska snacka om mej, för du känner inte mej, d har aldrig snackat med mej & du har nästan
aldrig sätt mej!! Du äcklar mej & du äcklar andra.. Du har ingen anledning att snacka om mej med
mina bästaste vänner!! Sen har jag mina ärliga vänner som faktiskt talarom för mej vad du sagt!!
& skämms du inte.. du snackade med dom om mj & dom gav inte dej respons..
dom kollade bara på dej & frågade om du menade mej.. Sen att du säger det på det sättat
OFFT!!
VÄNTA DU BARA!!!
Jag ska klippa dina fingrar, sätta dej på hem igen
& aldrig låta dej komma ut igen din äckliga pundare!!!!

/Ni får tycka vad ni vill om vad jag skriver om nu!
Men detta är min blogg, jag bestämmer vad ja skriver!
& just nu va jag tvungen att ta ut min ilska för annars måste jag slå sönder nån
vilket skulle va hon!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0