FUCK ALLT!

Jag så jävla irritrad så jag håller på att sprängas!!!
Idag har folk verkligen irriterat mig till max!!

Först får jag reda på att älsklingen inte kan komma idag, för han hade lovat en polare att fixa något!
Han kommer hem på lördag & vi har inte träffats på länge så jag blev besviken ledsen & arg!

Sen så svarar folk inte i telefonen & håller det dom säger & det är verkligen det värsta som finns!
HA INTE EN JÄVLA TELEFON OM DU INTE VET HUR MAN SVARAR I DEN!!!!!!!

Sen ska folk lägga sig i saker som inte angår dom, det är sjukt irriterande!!
Om inte saken gäller dig har du inget med saken att göra så lägg inte din fula långa näsa i blöt!

& mycket mer... Tänk er att allt detta händer er på en & samma dag.. Skulle ni inte bli sjuuuukt irriterade?!

sen hittar jag ingen present till Angineh heller så jag håller på att typ skjuta mig själv i huvudet just nu!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0