gammla bilder bilder

Sandra ca 1 år gammal

Jag i spanien sum 08

gotland sum 09

dagen jag hade köpt min balklänning

Var på skansen med alla 9or som gick i TBH!

Var på åland sum 08/09?


Åkte hummerlimo till balen!

Fotade med Denise sum 09

nyår 09-10 åkte jag kryssning med Sofie med fler
Kan säga att det va bästa dagen i mitt liv & ingen nyår kommer någonsin lyckas bli bättre än detta år!



(jag va "lite" dragen)



Ni kanske känner igen han som Sofie sitter med!
Haha Det är "blånekarN"/stefan som va med i "ballar av stål" 2010

Den 20 februari föddes min ängel Nellie
BÄSTA DAGEN I HELA MITT LIV!!



Nellie Doptes



Vi var i Håga sum 10 - minne för livet!
tyvärr finns de inga mer bilder från den helgen!

Blev väldigt nära med Denise 2010 & är fortfarande!


Fick min alldeles egn systemkamera julen 2010!




Det var min långa men ändå korta historia från när jag va ca 1 år tills idag!
såklart finns inte alla år & bilder med men ni får va nöjda med alla dessa bilder för idag
kan säker göra en års resumé av 2010 någon dag!
PUSSSSS


Kommentarer
Mick - Gud hatar mig

sv; åh den där gotlandsbilden såg sjuuukt sommrig ut :)

2011-01-21 06:56:29
URL: http://mcmick.blogg.se/
Simone H

Vilka häärliga foton :D

2011-01-21 15:44:03
URL: http://simoneh.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0