uräkta mej!

Förlåt att jag inte bloggat, men igår hade jag solsting & orkade inte göra ett piss!
Sen håller jag på att sluta röka helt nu (har ite rökt på 2 dygn) så är bara irriterad mest hela tiden!
Jag har haft rätt mycket att gööra.. & vem vill sitta inne när det är sånt stålande väder?


Aja måndags va jag ute med Denise, vi softade med Tony, nina & dom...
jag åke hem för min kusin kom hit för att klippa & fika.. Sen drog jag ut med Denise igen!
Vi spelade basket med Tony & dom igen.. Men såklart ska dendär äckliga ho*an alltid vara på samma plats vid samma tillfälle som vi! Höll på att bli bråk där ett tag då hon kallar mina vänner det ena & det andra...!!!

Aja ska in i badet nu!
PUUSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0