"hur många lingon finns det i världen"

Hejhej!

Idag vaknade jag runt 2 tiden & drog hem till min pappa. Nellie va lika glad & skrattade som vanligt!
Efter jag hade varit där ett tag så drog jag på bio med mina syrror (Jennifer & Julia) & så Elin såklart!
Vi såg filmen "hur många lingon finns det i världen" & den va as grym..

vi 4 satt & skrattade igenom hela filmen & inte nog med det.. mitt under filmen hör vi ett knak sen BOOOMM!!
HAHAHAHAHAHHHAHHAH, då hade stolen som en snubbe (på typ 40 år) satt på gått sönder & han ramlade ner på golvet sittandes... Asso vi dooog av garv (FÖRLÅÅÅT) men till & med vuxna skrattade..

Stackaren reste sej upp snabbt & satte sej på tolen breve.. & direkt när bion slutade sprang han typ där i från!
När alla skulle ut kollade dom på den trasiga stolen & garvade & ändå var det bara vi 4 som fick skäll från något random par HAHAH!

Aja detta gjorde hela min vecka lyckad & jag har jätte ont i magen för vi skrattade typ 2 timmar i streck!
PUSSSSS




DOM I FILMEN

& SÅ VI

(Jag Jennifer & Elin)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0