Fuckt up dagar

Torsdags- var på Mp & drack bara vatten men hade hur kul som hellst.. Efter det drog vi på efterfest & Denise blev helthelthelt full!!! Sen sov vi kvar där, somnade 8 på morgonen & vaknade 11 på dagen!
Vi hade en helt flippad kväll/natt, men bubbelpol & hög musik & massor med fulla människor! :D

Fredags- Vaknar upp & märker att jag sover i soffan hos Viktor.. hahahh Sen somnade jag om & vaknade efter nån timme & då hade dom städat hela huset! Sen började folket dricka igen & vi drog hem för att käka & sånt...
När vi kom till denise somnade vi i hennes säng på 0,00 sekunder..
& vaknade kl 18:00!! Efter det gjorde vi absolut ingenting!

Lördag- Idag vaknade jag runt 11, somnade om & vaknade runt 13:00 tiden..  Vi käkade en underbar frukost (jättemysigt) & somnade igen! Nu sitter jag här & Denise sover fortfarande..
Ska väcka henne snart så vi kan åka iväg & grilla!

PUUSSSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0