BIKBOK

Om ni vill hitta sommarens hetaste bikini så spring till BIKBOK!
Där har dom fåttin så grymt sexiga/snygga/söta bikinisar, jag doog lite när jag såg dom!
Så spring dit & köp sommarens hetaste bikini!! Varför jag tipsar er är för att jag inte kommer köpa min bikini där..
(man vill ju va själv om att ha en snygg bikin)

Jag har ju redan köpt min bikini 2 st faktiskt som inte kommer från bikbok! Jag råkade bara vara inne på bikbok & se dessa snygga bikinisar.. Så jag tänkte tipsa er! Jag vet själv hur svårt det är att hitta en bikini,
man vill ha den snyggaste!!
& ni hittar dom snyggaste sötaste & sexigaste bikinisarna på BIKBOK


Ena bikinin från bikbok

finns i ljusrosa, mörkblå (den på bilden), ljus blå, orange/brun & vit!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0