The Hills

Sitter o gor på The hills just nu! Idag skulle jag ju möta upp sötisen Michelle.. Men så vart inte fallet.. Jag stannade hemma pga huvudvärk! Jag fick åka & rädda Angie från att drunkna i regnet! Nej men hon va lite klumpig & skulle leka smart.. hon ville till willys men tog fel buss, Muahahah hon hamnade helt fel så jag fick plocka upp hene, åka med henne till willys & köra hem henne.. vem vet hade jag lämnat henne i willys hade hon nog inte hamnat hemma.. hon hade lekt smart igen Muahahah! I love you Angie!<3333

Aja ikväll blir det säkert gamla vanliga om inte Sofie är död efter praktiken!
DONKEEN FORLIFE HAHAHAHAAHAHA:D





Dethär är gaaaaleet gamla biler!


Kommentarer
Conradirmelin

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-09-20 13:01:52
URL: http://conradirmelin.blognownow.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0