Shiiit!

hejhej, igår rök min laddare till datan.. asso bokstavligt talas så RÖK den.. det blixtrade & kom rök från sladden & jag trodde jag skulle sprängas i luften eller nått fick panik & slängde sladden åt helvette!! Men nu har jag en ny som jag jagade i typ 1 timme..
Aja va i skolan idag iallfall, vi serverade tårta på torget idag.. det va meningen att tårtorna va till endast HTS elever men så kom det ju personer som inte kan respektera det! Blev fett lack.. folk märkte de men när en äckel-unge kommer & frågar om hon fick ta & man säger nej.. & tar ändå.. (hon tålde inte ens tårtan) då börjar man ju tänka lite vart respekten tagit vägen!! Aja bajsar snett på sånna äckliga personer!!


ikväll är det att sitta på donken med Sofie för sista gången.. på länge iallfall!!
Men ska lägga mej & vila nu
PUUUSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0