Godmorgon!

Är uppe med tuppen idag.. eller nej jag vakna fan före tuppen hihi! Aja ska dra o 30 minuter typ kommer bli bra de här, Jag brukar aldrig vara nervös faktiskt, inte ens idag. Jag har så mkt självförtroende i det jag gör! Jag kan säga att jag är bäst i klassen på att servera & tror alla håller med mej faktiskt.. Lärarna brukar alltid låta mej hjälpa andra, dom ger mej svårare uppgifter & dom berömmer mej lika mycket varje jävla gång! Så det här är något jag kan, något jag är född till att kunna:D

Aja efter skolan åker jag hem & packar, ska åka till pappa & va där i helgen! tänkte säga att jag kommer sakna min & Sofies kväller.. men jag kommer träffa henne imorgon efter som min lillasyster (hennes kusin) döps imorgon!!

Aja blir bra en hemmakväll med familjen,
ska pussa sönder Nellie världens sötaste unge (kopia utav mej hihi)!

PUUUSSS

gillar den här bilden, men jag hatar den ändå så mkt!
Jag tror jag gillar den för mina ögon utstrålar nån slags energi eller något är det iallfall med ögonen
Men så hatar jag den så grovt för jag hatar när-bilder på mej själv..


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0