MIN DAG!!

Den blev helt lyckad faktiskt! alla va super nöjda & fulla.. alltså JAG LYCKADES med tack av någras hjälp!
Tack till er som kom & gjorde min dag, verkligeeen!!<3333

Dagen började med att jag badade & tog det lugnt till kl halv 4, Sen började jag fixa mej lite åkte & hämtade Denise & åkte till ica snabb.. Sen åkte vi till mej & sminkade oss & fixade håret. Blev faktisk skit nöjd
kl 18:00 började folket komma & då käkade vi typ direkt nästan. Sen börade vi dricka i stora mängder & alla börjde bli fullaredan vid 21:00 tiden hhaah! Kvällen va skiit sköön & det kom folk hela tiden!
Kvällen slutade vid 03:00 tiden vilket va rätt skönt för jag va skitfull & trööttt!!

som ni kanske fattar så va förra inlägget ett fylle inlägg! hihih

ja lägger väl in NÅGRA bilder:)










Kommer mer sen


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0