HATA HATA HATA

ÅÅH jag är så jävla irriterad, så jävla arg att jag får tårar! Ja för när jag är arg blir jag inte bara arg utan mina tårar spruutaar.. men det gör dom bara när jag är riktigt jävla arg & idag var en sån gång då jag blev så jävla förbannad! Vill igentligen be hela jävla skolhelvettet dra åt helvette! Men jag älskar det jag gör, jag älskar min linje!! Men jag hatar vissa lärare som ska leka att dom ä mktmkt bättre & mer värda än oss elever!!
Ni ska höja oss till toppen inte sänka oss till botten.. Jävla idioter! Fyfan nu ä jag så jävla förbannad att jag skulle kunna stå me en pistol mot huvudet på några lärare!! DRA ÅT HELVETTE ERA JÄVLA ÄCKEL!!

Ni tycker säkert att jag överreagerar.. Men sätt er i min situation & bli behandlad exakt likadant som mej så ska vi se om ni inte får ett psyk-utbrott på lärarna.. Man mår så dåligt av vissa lärare för dom försöker verkligen sänka en & visa att dom är bättre än oss.. Men fuck you.. Ni ska se vilket helvette ni kommer få!! Ni har tvingat mej att bli som jag var i grundskolan.. Tyvärr men så är det. Varsegod här börjar er resa till helvettet era fit*or!!

Tack o hej för mej


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0