VARNING FÖR LÅNG TEXT!!

Tänkte skriva av mej lite.. ni behöver INTE läsa om ni inte vill.. tror inte ni kommer palla ändå!!

Det började med lycka.. men det avslutades med bråk!
Jag kan förlåta men jag glömmer aldrig aldrig aldrig.. de ni gjorde! Det ni gjorte dag in & ut!! Jag tänker inte acceptera de igen.. jag har kommit till en punkt i livet där jag älskar mej själv.. där jag inte låter någon trycka ner mej! Jag är faktiskt stolt över mej själv nu.. jag accepterar mej själ mycket mycket mer!

Förut kunde folk säga.. åh du ä så fin/söt/vacker.. jag tog inte åt mej.. jag blev bara ledsen.. Jag trodde alltid att folk ljög för mej, jag trodde folk inte ville såra mej.. Men jag vart sårad!! Jag blev nästan galen av att får höra sånna saker.. jag skämdes (vet inte varför), jag ville hellst sjunka ner i jorden & bara döö!! Jag pallade inte trycket liksom! Även fast t.ex den jag va tsm med talade om för mej hur mycket han älskade mej & hur vacker jag var.. så litade jag inte på honom.. jag sket i va han sa & det sabbde oftast allt jämt!!
Det var tiden då vi var vänner som jag kände så här.. faktiskt! Jag är ärlig & ni tryckte ner mej så långt..
Jag fick dagligen sms av någon av er som innehöll "du är en falsk fitta"/"en falsk liten hora"

Jag fick dessa sms om jag var med någon annan utom dom..Jag fick sånna sms om jag var själ med min vän utan att säga något till dom.. Blev jag besviken på dom för nått så fick jag ännu värre sms om att jag var en fask.. ..något!

Idag mår jag bra.. jag ligger på topp & är massor med nivåer högra en dessa människor! för jag har insett att det inte lönar sig att betee sej som ett arsle mot folk.. Jag menar jag betedde mej faktiskt som ett litet barn!!
Jag var 16 men betedde mej som 13.. jag var kaxig,spydig & uppkäfftig dagligen! Men jag var aldrig falsk! Jag va den snälla flickan i gänget som oftast bara hängde med! Jag mådde inte bra utav det för dom behandlade mej som skräp... Jag tål inte sånt idag.. jag tänker aldrig acceptera det igen! jag kmmer aldrig göra det..

Jag kan förlåta er för det ni gjorde.. men jag kommer aldrig glöma vad ni sa.. vad ni gjorde dagligen & va ni gjorde den dagen! Det va respektöst! Tro inte att jag skriver det här för att leka bättre än er.. Men jag orkar inte hålla det inom mej som jag gjort i många år! JAG ACCEPTERAR INTE HUR NI BEHANDLADE MEJ!
skulle vi va vänner nu skulle jag säga ifrån mer.. för jag ångrar att jag aldrig gjorde det.. jag ångrar att jag aldrig gav tillbaka någongång!! För jag förtjänade inte det... ingen gör det.. & om ni nu är så mogna 17 snart 18 åringar så tycker jag att ni måste sluta beteer som ni gör..För inga vill va vänner med några som behandlar en som skit!!
Det vill iallfall inte jag.. Jag skriver inte det här för att vara hatisk utan för att få saken klart för er!!
Jag kan acceptera ett förlåt men ja kommer som sagt aldrig glömma bort!!

Jag är en människa som hatar att ha fiender, men om det behövs skadar det mej minst! Jag bryr mej igentligen inte om er.. för jag känner inte er längre.. efter ca 6-7 månader så vet jag inte mycket om er.. ni är som okända personer för mej.. jag har ett riktigt bra liv nu.. Jag har kommit nära med personer som jag älskar.. som jag avgudar. & det tänker jag inte sabba.. Jag har många som älskar mej & jag mår bra faktiskt.. mitt liv är perfekt & det kan inget/ingen ändra på.. jag har folk jag litar på till 100% som är mina äkta vänner.. sen har jag några jag kan lita lite mindre på men som är mina vänner!! Jag har mina ovänner.. men jag känner dom inte!!



BTW: JAG MÅR SUPER DUPER DUNDER BRA FAKTISKT!:D
& kom ihåg detta är ingen hat-text utan jag skrev bara av mej lite åh det va riktigt skönt!
Jag kan aldrig säga att a hatar er för en gång har jag älskat er.. men jag gillade inte et ni gjorde & hur ni behandlade mej bara.. Jag är bra ärlig &kan ni inte ta det då är ni inte tillräckligt mogna än!




Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0