WHOOOOOOOOOT!

Asso vafan gör jag uppe nu.. Hur fan pallar jag sitta o kriiigaa mej upp för o åka på folkrace? haha nästan lite skrattretande.. menmen va gör man inte för o träffa pappa :) JAG SÄGER BARA OM DOM BER MEJ STÅ VID CAFÉT KAN DOM KYSSA SEJ I ARSLET.. jag pallar verkligen inte efter att jag gjort det hea veckan.. + att dehär cafét e såå mkt fulare & dåligare:P hahah. Aja får väl lida ca 3-4 timmar vid kassan när jag igentligen kan sola :(

Ah skit samma som ni vet nu så ska jag åka till Skepptuna & kolla på folkrace. Pappa kör & några till ;) Säger bara AJJAAAJAAAAAAAJJ! Som jag sagt förut så funderar jag på att kanske börja köra folkrace, Men jag är lite rädd för att den ska brinna eller att jag sak krocka skiit hårt eller volta med bilen:/

aja måste dra vi ska åka halv 8 & jag har varken ätit frulle eller tagit på mej tröja & strumpor Så lite brååådis:)

PUSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0