tbx!

shaa, e tbx efter några timmar (a)..
Iallfall de jag skrev innan behöver ni inte haka upp er på... falska så kallade "vänner"... ;) ni vet, jag vet, hon vet, ALLA vet att hon är & kommer förbli en oviktig person i mitt liv!.. Iallfall hämtade mina sista grejuuur som hon hade "lånat" i snart 1 år!.. Iallfall åkta till baaabaa sen. NELLIE HAR BLIVIT SÅ STOOR! hon är så stark hon är lixom 3 månader & hon står upp om man håller i henne lite:O !! hulken nr 2 asso hahah nej men iallfall var där hela dagen.. FÖRLÅT ANGI för att jag inte la in bilderna men lägger in dom hära så fåru ta dom/den härifrån :)
Iallfall.. Chilla hos pappa hela dagen.. Satt & pysslade med mina småsyskon, vi gjorde örhängen & sådär!
Yosef & Madde  kom förbi & åt hos oss & sånt.. Självklart var världens sötaste Alli med :) världens gladaste bebis jag looovaar.. hon grät inte på HELAAA dagen! hon bara skrattade & hon var vaken heeelaaa dagen :P

aja nu vart de en bok.. Men hade lovar Jennifer att lägga in bilder på örhängen som jag gjort..;)

Detta blir min kväll/natt:) imorgon ere PRAOO(APU)

Här är blandannat dom örhändena jag gjort.. Men mina svarta peace örhängen saknas:)

här e bilden du ville ha angiiee:)

PUUSSSSS

Kommentarer
sofiie

men hallooo, bilden på sexiga mig då? :(

2010-05-10 15:41:23
URL: http://egocentriisk.blogg.se/
angie

jeeez va jag ser ut hahahah

2010-05-19 22:08:02
URL: http://karimi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0