FUCK UP!

nu äre såhär att jag måste skynda mej, ska strax dra mot pappa ska bara försöka få robin att köra mej till en brud.. jag ska hämta mina saker som hon har & ska lämna ett halsband som jag har som jag fick men vill ändå inte ha de så ah.. Iallfall som ni kanske hör blev inte min Lördag så lyckad!

Drog på fieaaast med C (kommer ej nämna namnet i min blogg längre) iallfall de var i upplandsväsby..
man va tvungen att gå en liten bit för o komma till festen.. en läskig jävla väg! iallfall vi drog dit, & de va packat med fjortisar & snubbar som var typ 26 år! fett skarrigt.. jag bad C att vi skulle dra till huddinge på efterfest där men nejnej då säger hon vänta.. Ja jag väntade i 3 timmar typ! ville slå någon så arg var jag..
iallfall jag bad henne dra åt helvette för jag skulle hem nu.. Hon stannade då kvar medans jag hämta käderna & sen sa jag till henne ska du stanna? hon sa ja & sen börja hon jiddra så jag stängde dörren & tog på mej skorna men då sparkar jäveln på dörren & leker ball!... så kom hon in (tidigare hade jag sett henne knyta nävarna bakom min rygg, alltså hon vill slå mej eller nått) jag sa till henne att hon skulle sluta leka så jävla ball & hon fick slå mej för jag e inte rädd för sånna som henne! sen sa jag att hon va FUCKT UP ! iallfall..
tjejen ville väl inte ta mer skit från mej för jag skrev var såhääär |-| nära att slå henne!!!!
så hon drog ut igen.. jag tog på mej skorna sen drog jag.. Fick gå själv satt på stationen i 30 min sälv tills tåget kom.. killar kom o snacka med mej skit skumma .. dom kasta glas efter mej.. Asso fattar inte hur hon kunde göra sådär! JÄVLA ÄCKEL!!

måste dra skriver mer sen...
PUSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0