Allt började på lördagen..

.. då jag kom fram till skepptuna tidigt på morgonen, solen var jättevarm & jag dooog. så gick till husbilen för att byta om till t-shirt & leggins. Så dum som jag är så smörjde jag in mej i sololja -.- Ja.. jag brände mej!
Men de gör inget jag blir snart brun ;) Ja whatever, jag kollade när Danne,dannes pappa,mattis,micke,lars-åke & bengt körde de gick väl rätt bra för alla ändå. tror ingen kom sist nångång! Jaja efter tävlingen tog jag fylhjulingen & körde Jimmy, Elin & Julia rint banan & skogen riktigt roligt:) På kvällen va det FIEEESTA! Riktigt nice. Fick massa ö att dricka så.. ja jag vart rätt packad! Sen hände de andra saker men orkari nte ta de här på bloggen eller hänga ut någon.. visst känner ej personen men de e taskigt.. Jaja & nej tro inget hände för de e inget om sånt folk alltid tänker på när man inte berättar nått ;)..

På söndagen var det race & prisutdelning. Jag stog i cafét & jobbade.. vilket jag ääälskar :D
men va bakis som faan & de va jobbigt pga vissa personer.. aja de va min folkrace berättelse!

PUSSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0