2009!

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - Blond,ljusbrun/mörkblond, svart & mörkbrunt
Hur lång var du – 170 nånting
Vem var du kär i - haha i E
Hade du nån pojk-/flickvän – hm. inte va jag minns
Vad brukade du göra på fritiden – vara med mina vänner & familjen
Vilka umgicks du med – mina tjejur & några andra
Var allt bättre då – njäää de tror jag inte ungefär samma som nu
Skulle du vilja gå tillbaks dit – njaa till sum 09:)
Har du förändrats – blivit mognare:)

Nu:

Vad har du för hårfärg – brunt med blonda singor
Hur lång är du? – 170 nåntgin
Vem är du kär i – ingen
Har du nån pojk-,/flickvän - Nej
Vad brukar du göra på fritiden – Bloggar umgår med vännerna & familjen
Vilka umgås du med – samma som 09                
Hur ser du ut? – såhär!..

..jag till höger:)

Har du:

Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – njää inte i år
Ljugit för en bra vän – nääää
Svikit någon – Tydligen

Vem:

Skrev du senast till på msn – Carro tror jag:)
Kramade du senast – räknas min vovve:D?
Sov du hos senast – Hemma annars i södertälje
Vill du vara just nu - Mej själv bara
Ringde dig senast – Ove(rafii)

Vad:

Drack du senast – lemon saft
Köpte du senast – pärlor & pärlplattor
Gjorde du igår – Var med Carro
Ska du göra imorn – vet inte gå till skolan:P
Vill du göra just nu – SOVA
Åt du senast – Lasagne(stavning)
Är närmast dig som är rosa – Mina sexiga örhängen ;)

Kärlek:

Du har sårat nån så den började gråta – Nooo dont think so
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Näää

Ärlighet:

Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – nä tror int de
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – AAAH!
Jag har smugit ut utan lov - japp
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är –
Jag har en hemlighet som ingen vet om – jaa?.
Jag har fuskat i ett spel – nää
Jag har struntat i ett prov – aah

Dåliga Tider:

Jag har skadat mig sjäv – venne skadat knät om de räknas:P
Jag har druckit alkohol – OOJAAAH
Jag har tagit medecier mot drepression – nää
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – njäää
Jag har vaknat gråtande – neej
Jag har somnat gråtande – Neej

DÖDEN:

Jag hatar begravningar - JA för då har man förlorat någon, men nej för det är så fint!
Jag har sett någon dö - nää
Någon du har känt som nyligen som dött - neej!

PUUSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0