TRODDE DU VA EN BÄTTRE PERSON ÄN SÅHÄR, JAG TRODDE FEL!

Asso helt seriöst, jag pallar inte med dej längre, TAGGA LÅNGT.. folk tror nog inte jag menar dej.. jjust dej, för jag har aldrig sagt nått ont om dej.. Men nu äre stopp.. Din attityd asso, dags att växa & mogna lite. släng bort dina attitydsproblem fyfan.. Ta inte ut ett piss på mej när jag inte gjort nått mot dej!
Du var han som jag kallade broor/bästavän.. MEN NU SÄGER JAG FUCK IT!
Jag pallar inte med detta längre.. Alltid har jag kunna varit JAG när jag varit med dej..
Har aldrig behöva skämmts Men duuuuuuuuu har förändrats så grovt jävla mycket & jag får fucking flipp på dej människa! DAGS ATT BLI DU IGEN & SLUTA UPP MED ALLT JÄVLA SKIT DU HÅLLER PÅ MED.. FÖR SKA DU VARA SÅHÄR NÄRU GJORT NÅTT SÅNT... SÅ FUCK IT JAG HÄNGER INTE MED SÅNNA SOM GÖR SÅNT..
JAG MENAR JAG HAR ACCEPTERAT DIN DRYGA SIDA, DIN SNÄLLA SIDA, DIN FUCKT UP SIDA..
MEN SÅ FORT JAG KAN VARA LITE LEDSEN & ARG DÅ SKA DU FLIPPA UR!

MEN NU SÄGER JAG FUCK YOU.. KOM TBX NÄR DU LÄRT DEJ AV DINA MISSTAG..
& KOM NÄR DU LÄRT DEJ BE OM URSÄKT För DET HAR DU ALDRIG GJORT ÄVEN ALLT DU TAGIT UT PÅ MEJ! HEJDÅÅÅÅÅÅ OLD BROTHER AND MAH EX BF!

FUCK DEHÄRAAAAAAAAAAAAAAAAA! FUUCKKK ALLA STÖÖÖRDAAA KIIILAAAR

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0