SVAR PÅ ALLA FRÅGOR!

Postat av: K
När är de min tur att ha sex med dig? ;D<3
Svar: Ja du "k" haha har tyvärr inget svar på den frågan, du fick mej att låta som en typ liten hora nu :P

Postat av: CCARRU
hur tycker du våran vänskap är just nu?
Svar: Jag tycker att den är bra men skulle kunna förbättras. Men vi jobbar på det eller hur gumman :)

Postat av: k
Vad gör du och varför just de och inte något annat? :)<3
Svar: Du är så komplicerad "k" (som jag vet vem de e) haha ja du jag sitter här & svarar på frågorna & vrf jag inte gr något annat är för jag lovade "kungen" att svara nu :P

Postat av: pattiih
varför är du såå gölliig ;D<33
Svar: Näääch det är jag inte :P så har inge svar på frågan tyvärr :/

Postat av: cico
din lilla syster va jätte sööt :D vad heter hon? :D<3
Svar: Tack gumman :) Vi vet inte än faktiskt om jag ska vara helt ärlig:P<3
Postat av: johannes
Är du singel ? :)
Svar: Japp det är jag faktiskt :)
Postat av: D'
Vad vill du bli ? asso yrke? :)
Svar: Jag vill bli bartender eller nått liknande :)

Postat av: kungen
Hur många killar stöter på dej förutom jag? :S :D:D<3
Svar: Ni får inte tro jag skryter eller nått men jag lovade att svara 100% ärligt på denna fråga.. Det är faktiskt ganska beroende på.. Vissa dagar är det mera & vissa minde.. Men idag så har de varit några från festen & så du om du vill räkna med dej :)<333

Postat av: lisa
vilken är din favoritfärg?
Svar: Ja du lisa eller ska jag säga "kungen" hahahah Rosa är min favvo färg:P

Postat av: " love your eyes"
hej, Jag måste få säga en sak. Dina ögon är så vackra hoppas du är nöjd med dom!
och så en sak till. Du ser grymt vacker ut på alla dina bilder även om du inte har smink på vissa.
Va hette den senaste du var riktigt kär i?
Vad hände mellan er två?
är ni fortfarande på g/tsm?
om inte Gillar du någon speciell nu?
Är du singel fortfarande?
Svar: Tack så mycket, men måste vara ärlig & säga att jag gillar intem ina ögon. vill faktiskt ha bruna :) Den senaste killen jag var kär i på riktigt hette Emil, de som hände behöver jag inte skriva här jag vill inte snacka om de, nej vi e inte på g/tsm fortfarande.. nepp gillar ingen nu :P Japp är så singel man kan bli :P


Postat av: Vicky
hur många besökare har du per dag? :P
varför är du inte nöjd med dina ögon? dom är ju så himla fina!
Svar: Det beror på vad jag skriver om på dagarna. men runt 50 efter som jag byter så ofta:P
Mina ögon är faktiskt inte så fina som folk säger tycker jag. själv vill jag ha bruna ögon :)

Postat av: Romeo
Hur skulle du helst spendera en fredag kväll med den du älskar? :D <3
Svar: ja du "kungen" du vill verkligen ha svaret fort:P HAHAHAHAHHA
Jag spenderar nog den hellst framför en bra & mysig film i sängen eller nått sånt.. Eller gå en lång & härlig promenad & bara prata eller göra något roligt :)


Tack för frågorna sötisar :)
PUUSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0