STRESS, SÖMN, UTGÅNG

shena, Var stressad hela dagen idag, det börjar med att jag kommer iväg till skolan försent, sen så började vi laga mat till alla gäster & jag tog hand om förrätterna, vilket betyder att det är stressigast! för alla ville ha förrätt!
Aja jag klarade av det iallfall, & förlåt till söder som fick se mej skit sur idag (a) HAHAH sorry :D
Iallfall Städningen var skit tråkig & Simon var vår köksmästare idag vilket slutade med att han tog vattenslangen & sprutade ner hela mitt ben med vatten.. jag tog då golvskrapan & skvätte lite vatten tbx men fick skäll av läraren (a) hah aja när jag kom hem somnade jag på direkten & jag käkade mat nyss :)

Ska strax ut me sofije & köpa cigg till henne
Ha en underbar kväll gott folk

PUUUSSS&KRAAM

Älsklingar,Ijj lööööve you <333

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0