Sömnbrist!

hej igen, jag har grov sömnbrist märkks det?.. Jag menar jag har vänt på dygnet helt!
Jag somnar runt 5 på morgonen & vaknar ca 11 - 12 timmar senare.. alltså 4-5 på eftermiddagen!
Det är skit jobbigt men jag tror jag vet varför det är såhär & vrf det alltid blir så !!
Det är denhär jävla skolstressen jag har i huvudet varje kväll.
"hur ska det gå i skolan imorgon", "undra om det blir en bra skoldag", Hoppas det går bra med allt", "Kommer jag få ig i mer än två ämnen?", "om jag får ig i mer än två ämnen får jag gå om", "Jag vill inte gå om", "vad ska jag göra nu?", "Kommer jag få mitt studiebidrag?", "tänk om pappa blir arg nu", "tänk om mamma blir besviken"..
JAG HAR RIKTIG SKOLÅNGEST! jag kan tala om för er att allt skit jag har just nu, skolan, mår dåligt fysiskt&psykiskt & det är massor med saker mer.. Jag tappar galet mycket hår vilket betyder antingen för mycket stress & sömnbrist, eller hjärnbrist, eller något annat.. Jag måste till läkaren!..

Aja ska väl va vaken i typ sådär 20 timmar till, ha det bäst så hörst vi imorgon när jag har Datalektion!
PUUUSSSS
eller vi kanske hörs snart igen :P

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0