SOM VANLIGT FÅR JAG ALLT SKIT!

Asso nu pallar jag inte med denhär familjen, OM jag inte drar ifrån dethär huset snart! Jag säger det fr jag menar det.. Förut var jag alltid rädd att mamma skulle blanda in pappa om jag rymde! MEN I DONT GIVE A FUCK!!
Jag bryr mej fan inte längre, Jag mår inte bra här längre jag får alltid skit för allt..! Det värsta med allt är att mami inte bryr sej om hur dåligt jag mår jag SKA ut med hunden, Jag SKa göra det & det. Men när hon är sjuk brukar det låta "sandra snälla kan du göra det åt mej mår dåligt" JA MEN VAFAN DU HAR EN SON OCKSÅ!!?!? JAG PALLAR INTE DETTA LÄNGRE!...

Nu tänker jag vara lika jävlig tillbaka.. så som ni behandlat mej så behandar jag er!
Jag säger bara att nu börjar helvettet för er! Ni har tagit fram den värsta personen ifrån mej, men jag ska fan i mej visa er hur bra jag var förut jämnfört med vad jag kommer bli nu!
jag vet & jag känner själv att ni "diggar" robin men än mej tack jo det har jag vetat i flera år nu!
Jag bryter snart ihop på riktigt, vet inte vart jag ska ta vägen längre! & just i sånna här lägen det år då jag har ust att bara dra & komma tillbaka om en månad då ni trott att jag redan är död!
Asså ni kanske tycker jag låter sjukt elak nu men ni vet inte vilket helvette detta är !

Jag mår dåligt.. varför? jo..
1. Jag känner att alla favoriserar min bror före mej, Visst han är den snälla som typ aldrig dricker & blir full, han röker inte han gör inte si eller så.. Men ni ska föreställa min familj!!!

2. Jag hatar att kolla mej själv i spegeln, det finns inget speciellt med mej, Jag är ful & hatar att se på mej själv & att folk måste lägga komentarer ibland, JO MEN TACK DET HJÄLPER VERKLIGEN!!

3. Allt detta klagande om min skola!.. FUCK SKOLAN JAG KAN HOPPA AV OM DET ÄR DET NI VILL!!
jag mår ändå bara dåligt av skolhelvettet, stressad, & den stressen leder till massa skit, jag tappar för mycket hår, Jag mår dåligt psykiskt & Jag mår dåligt av att alltid höra "Sandra du sköter dej aldrig, du är dålig i skolan & Du måste börja göra si & så!!!

4. Allt detta om Rocky(vår hund) Jag går ut på en promenad, när jag kommer hem låter det alltid " DU SKA UT IGEN DU GICK INTE LÅNGT!!" Jag går exakt lika långt som mamma & min bror men ändå ska det vara detta jävla klagande!

5. Det finns sjukt mycket annat som fått mej att må sjukt dåligt!.. Ångest för vissa saker, Osäker på andra..
Men når jag mår dåligt & bara behöver gråta ut på rummet, då klagar dom åter igen att jag gråter för ingenting!
VET MAMMA ALLT OM MITT LIV ??.. NEEEEEEEJ!!! VET MIN BROR ALLT... NEJ DOM KAN INTE ENS HÄLFTEN AV MITT LIV!!!
Det är som om ni inte känner er egna syster/dotter!! MEN TACK FÖR NADAAAA!!

Ja ni kanske tycker jag hänger ut dom, men nu skiter jag i detta läs om ni vill annars skippa det!
Jag vet iallfall att detta är min blogg det är mina regler som gäller & Gillar ni ine det så tagga!

Tack till familjen som aldrig stöttar & kan vara glada för ens skull!!
En sak till som får bli nr 6 på listan

6. När jag får vg eller åtminstone g i något ämne då låter det, Bra sandra... thats it!
Men när jag får ig låter det, Du ska sköta skolan vi blir jätteglada om du får g & uppåt
YEAAH RIGHT BEVISA DET NÅNGÅNG!

Jag börjar tro att jag blivit adopterad från några som inte ville ha mej till en familj som inte bryr sej!



Förlåt för all text men är så jävla trött på skiten nu & en vacker dag finns jag inte i ert hem eller i er tillvaro längre.. Vafan gör ni då? Skrattar & är glada .. jo jag vet!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0