SÅ BÄST

asso denna dag har varit den bästa på sååå länge! Ja jag var med Rafii i stan vi fikade med solen som lös som bara den, Sen efter vi drack upp våra dyra choklad & Cappicino(stavning)  Så chillade vi lite till, snackade om allt & inget, sen gick vi till h&m & jag måste bara säga jag & rafii har hittat SÅ SJUKT MKT SAKER DÄR hemligt sålänge för vem vet ni kanske hermar;) Iallfall efter det tog vi tåget til min papi & umgicks lite där. Sen bjöd Pappa mej & Rafii på mat MUMS!! Sen åkte vi mot jakan & chillade lite med Sofije & Ang & nu sitter jag här hemma & ska strax ut me vovven :)

Visst låter det mysigt:) Vi hade det jättebra faktiskt !
Så skönt att bara kunna berätta saker utan att kunna tänka sej för :)

Aja nu ska jag snart ut med min hund så ha det bra vi hörs sen

PUUUUSSS
Visst e min blogg fin föresten :)

(bilder kommer senare)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0