Nellie!

Japp som några kanske såg skickade Jennifer iväg en kommentar till mej & sa att lillasyster kanske ska heta Nellie! Är fett stolt jag kom ju då på namnet (A) hahah & såklart ska hon bli Sandras lilla flicka :)

Aja tänkte berätta lite om igår för er :)
Det börja med att jag mötte Carro lite sådär på kvällen, Vi chillade ute & Gjorde allt & ingenting!!
Efter ett tag fick hon ideen.. SANDRA DU SKA SOVA HOS MEJ INATT :D!
Jahapp sa jag & ringde mamma.. Så Carro&jag åkte hem till mej gick ut med rocky & mötte upp sofije på en cigg!
Sen gick vi hem till mej igen & jag packade väskan & datan faktiskt.. såg ut som en riktig datanörd:P

Iallfall så alla vet så har jag bytt mobil som tur är nu har jag nästan allas nummer men om ni undrar vrf jag inte skickar smilisar eller <3-an så e de för att jag har GAMMLASTE SKÖNASTE NOKIAN!! hahah
ni vet dendär inte 33,10 men en annan (nyare) om man kan säga så hahah!
nej men en med mjuka knappar & det låter sååå skönt när man klickar på dom :D

Min nya kärleksmobil HAHA!

Sov iallfall hos Carro vi kom hem till henne, Käka poppcorn & drack cola, sen gick vi ut o rökte efter kollade vi på film "Awake" skit bra tycker jag som mest låg & smsade men ändå (A)
efter filmen va kl typ 03:00 så vi smög ut & rökte igen haha vi var skit tysta :P vi gick ut i tröja & shorts sjuka som vi är :D

ni blev detta en historia så avslutar nu :)
PUUUSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0