morgonen för sandra!

shena, sitter framför datan & tvn nu. ska nog gymma nu strax eller så väntar jag på Sara til i morgon!
Menmen.. Imorse ringde moster & var helt orolig för allt.. som hänt!
Jag älskar verkligen henne.. men när jag sover & det ringer så tar mitt morgon humör över så de lät typ såhär!

jag- hej vem äre!?
hon- det är jag?
jag- ven är du ?
hon- men det är ju jag
jag- ahaa moster :D
sen så snacka vi lite till hon undra va som hade hänt & sånt men hon lät mej somna om efter kanske 2 minuter:)

haha pinsamt läge:P
Jag älskar dej moster :)<333

Kommentarer
Jennifer

beebisen ska kanske heta Nellie :D<33

du tyckte väl om det? :)

puss

2010-03-03 21:28:38
URL: http://onlyuus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0