MÅR BÄÄÄÄST!

Nu är det såhär att jag mår så sjukt jävla bra just nu! Asso varför jag gör det är väl för att jag, efter nästan TVÅ jävla år blivit vän med min gammla bästakompis, vi kände varandra i 10 år nästan!
Vi bråkade över några småsaker som blev till stora saker! Men jag tog steget & bad om ursäkt igår. efter som jag itne visste hur jag skulle kontakta henne så skrev jag någon kommentar på hennes blogg (kommentarerna är inte accepterade & drf syns dom ine på hennes blogg) Men iallfall Jag förvånade mej själv där genom att kunna ta första steget & jag tror jag mognade jävligt mycket där! Fyfan jag är rätt stolt över mej själv..

Jag minns när vi var som tajtast & vi brukade bråka men vi vart vänner samma dag eller dagen efter..
Alla bara ta det lugt ni kommer bli vänner, så sa dom varje gång & över nu sista gången. Jag sa att nej vi kommer aldrig bli vänner igen! Tiden gick både mina vänner & jag började verkligen tro på det.. att Jag & Janita aldrig mer skulle bli vänner, Men nu efter nästan TVÅ år har vi kunnat snackat för första gången!

Jag mår så himmla bra just nu, & Om någon har något emot att jag är vän med henne igen, då få dom ha det, jag orkar inte bry mej längre jag gick iallfall min väg nu, vilket jag tyckte var den rätta!

Aja detta blev en bok haha! skriver om min dag lite senare eller kanske nu.
PUUSSSSSS

Janitas blogg

Vi satt i nån port i b-by!

Vi var på grönan, detta var i poppexpressen!(stavning)

Haha jag var så stolt över min lilla nalle & mina rosa antänner!

Jag & Janitas Lillasyster!

När vi åkte hem från grönalund en dag med färjan!
det finns några bilder på min gaaaammlaa data tror jag, nåndag ska jag lägga in några gammla bilder HAAHHAAH!

Kommentarer
sofiie

DU BORDE INTE VARA GLAD! DU BORDE SKÄMMAS..... DU SVIKER DITT EGET KÖTT OCH BLOD.. INGEN SKAMM I KROPPEN! FÖR EEN SMUUTTTSSIIIIGGG ÄÄCCKKLLIIGGG LITEN HORA SOM SMUTTSAR NER DIN EGEN KUSINS NAMN... HAHAHAHAHA SÅ JÄÄÄÄÄVLLLAAAAAAAAAAA SYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD. FÖRLORAR SIN FAMILJ FÖR EN LITEN FITTA ???? SKÄÄMAASSS MÄNNISKA.

2010-03-30 20:35:15
URL: http://egocentriisk.blogg.se/
jennifer

grovt äckligt att välja en simpel hora över sin egen kusin snacka om att sjunka till en låg nivå. läste shit om att du e mogen och shit HHAHAHAHAHAH lilla gumman du inte ens i närheten av mogenhet, mogen är man när man inte tänker som en liten 14 åring. väx upp.

2010-03-31 10:19:55
Anonym

håller med med med er mina tjejer,med vad ska man göra med dagens ungdomar.. dom har ingen hyffs eller skam i kroppen dom inser inte att familjen är ngt man ska sätta först inte stupid asss hoooooes men hon lär sig mina damer,hon lär sig... when it's tooo little tooo late

2010-03-31 19:35:06
Anonym

Tycker att det är starkt av dig att inte lyssna på vad andra tycker

2010-04-02 18:06:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0