HAHAHAH.. SKÄMT

-Varför målar elefanterna tånaglarna röda?
-???
-För att inte synas i körsbärsträden.
-Knappast, jag har aldrig sett en elefant i något körsbärsträd.
-Nej, dom har ju målat tånaglarna röda.


En elefant och en myra skulle bada.
Elefanten hoppar i först.
Efter ett tag säger myran:
-Du, kom upp ett tag.
-Vaddå?
-äh det var inget, jag skulle bara se om du råkat ta mina badbyxor.


Per och Olle sitter på krogen
-Nä nu börjar jag se dubbelt såger Olle. -Per tar upp en hundralapp och säger: -Här är de 200 kronorna jag lånade av dig.


På sjukhuset säger den ena gurkan till den andra.
-Här känner man sig ju som en inlagd gurka

HAHA MIN KVÄLLSHUMORRRRRRR JAG DÖÖÖÖÖÖR!!!
ska sova nu pööösss

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0