Godnatt bloggen..

Nu ska jag sova faktikst. Är rätt trött även fast jag sovit 3 timmar idag från 5 till 8 på kvällen :O
aja vet inte om det är för att jag är sjuk eller något men det känns riktigt bra att kunna lägga sej normalt nu & inte ha sömnproblem :) Ja idag fyller Fredde år, GRATTIIIIS måste jag säga:)
Aja skit samma nu ska jag hoppa i säng. Imorgon börjar jag 08:30 & sutar runt 10 & OM, Om jag verklige måste så ska jag på klasstiden som är kl 12:40 tror jag, skit ångest menmen. Sen åker jag hem & fixar mej & sen träffar jag Emil på dagen runt 2-3 tiden men hör av mej imorgon
PUUUSSSS

Kommentarer
Antonsolveig

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-03-30 15:33:19
URL: http://antonsolveig.blogimagine.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0