GÅRDAGENS FEST!:P

Shena, var på fest i går, Var med Tina balle, Carro, Serri, Joo & Matte :)
Vi va på fest i flempan dåra, skiit NICE! Saknade mina tjejer bara:/ Tänk om bara alla kunde vara sammlade:/
Aja jag fick galet många komplemanger i går på festen!:O asså jag lovar dom gav mej hela världens luft asso!
En tjej säger - Gud va fina ögon du har.. oh shit du kommer få killar, du har såå vackra ägon långa ögonfransar fina ögonbryn shit!
En kille säger- Har du druckit ännu? (jag- nä) Men vafan du är ju så fin du har nog inga problem att skaffa dricka av någon ( Jag- haha tackar, men jag får av en tjej om jag vill ha) Okej det är bra ju :)
Är du singer? (jag- Ja:P) VAA! du ser ju skit bra ut jag menar du har väl inga problem att skaffa kille?

Ja asso de va många mer ..
Minns inte så mtk vart såååå packad sen HAHA!
Sen hände de saker fick springa till flempanstation & trösta Carro som hande rymt iväg skit ledsen pga massa skit! jag säger bara FUUUUUUUUUUUUUCCCKKKKK KILLLLAAAR, ALLLAAAA KIIILLAAAAAAR!
Matte, Joo & Serri följde också med sen tog vi tåget mot TC & när vi kom fram fick vi reda på av vakterna att tågen slutat gått HAHAHA jag kunde inte sluta skratta.. Vi fick vänta i typ 1 timme på att nattbussen skulle komma så vi tagga till donken där dom andra skulle käka HAHHA! FEST PÅ DOONKEEEEN BROOOOOR:P
De va iallfall gaaaleet nice bajs asså :D

Sen när vi väntade på bussen så stannade vi alla taxisar & förökte lyfta HAHHA!
Matte spelade in oss så Maby i will show you ;) ni får vara extra snälla:P
Iallfall vi gick på bussen & carro sjäng fett högt så en man tar tag i hennes luva & börjar dra henne..
Jag skriker att han ska suta dra i henne då gör han det igen & börjar garva..
Så jag går fram till den ca 40 år gammla mannen & ber han andvända munnen nästa gång till en början..
Då garvar han mej i annsiktet & där flippa min hjärna ur totalt jag vart såå suur men höll de innom mej & fortsatte snacka lugnt sen tagga jag ifrån han! Palla inte med en omogen 40 åring som va helt körd i huvudet!

Jaja ska avsluta nu, kom iallafall hem 03:20 igår HAHA!
PUUUSSSS
Måste bah säga, HAN VA FEEEEEETTT SÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0