Dumma Tobbe:(

Åhh tobbe gick o la sej för en liten stund sen, han orkade väl inte vara vaken höhö.
Vi spelade skit tråkiga spel det gick inte bra på något för mej.. Han vann hela jävla tiden!
Fast när jag höll på o vinna så avslutade vi skiten hahahah.. eller inte(A)
Mamma flippa loss på mig nyss för jag snacka i tele så gick utanför porten & snackade i tele & lite annat ;)
Aja ska göra så han vaknar nu med flit ska "råka" skicka några sms till honom hahahaha jag e OOOND :D
Men han sa att jag skulle smsa om jag ville något, och jag vill ju att han håller mej sällskap HÖHÖ!
jag e ondast :D Aja nu ska jag fortsätta kolla på Torchwood, bääästaaa serien!
PUUUSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0