Dålig dag!

Shu, sitter hemma just nu men har haft en skit jobbig dag i skolan.
Det börjar med att jag fick damp på galssen som jag gjorde till efterätt, Som smälte hela jävla tiden!
Sen kom stressen & allt. Självklart var jag lite butter (som min lärare kallade det) hela dagen, Men det har hon inget med att gra hon vet fan inte hur jag har det i mitt liv eller hur jag har det hemma!..
Åh så ittiretande. ah som ni kanske förstår slutade skoldagen med bråk, me en lärare!
Riktig menskärring! Aja jag orkari nte lägga energi på att tycka illa om en sån irriterad person som henne!
Men det som va värst var att hon sa:

Du är så jävla "butter" hela tiden & dom som tycker detta är tråkigt behöver inte ens komma hit!

(jag)- HAR JAG SAGT ATT DETTA ÄR TRÅKIGT? NEJ DET HAR JAG INTE, VARFÖR JAG ÄR BUTTER HAR DU INGET MED ATT GÖRA HELLER DU VET INTE HUR JAG HAR DET HEMMA ELLER HUR?!
& HADE JAG TYCKT ATT DETTA VA TRÅKIGT HADE JAG EJ VALT DEHÄR LINJEN!!!


Då vart hon tyst & jag stack..

men blev tvingad tbx annars hade jag fått skolk för 6 timmar fast jag hade varit där o 5 timmar & 40 minuter!
SÅ IRRITERANDE!!

PUUSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0