allt i ett- inlägg!

Shena, jag menar, god morgon/god dag/god natt haahah!

Imorse- Vaknade rätt sent ändå tyvärr å missade jag svenskan & jag måste verkligen gå på alla mina lektionen, har fått vaning om indraget studiebidrag redan! Så ska vara stenhård med det nu efter helgen!!!
Jag vaknade av att denise ringde men min mobil dog... haha varför dör den alltid när hon ringer mej på mornarna?! då måste jag upp o ladda den haha jäva SKIT:P


På dagen- eller jag var hemma till kl va runt 5-halv 6 sen stack jag med Denise till centrum & käkade lite sådär.
Efter det mötte vi alla tjejerna & gick på tågen mot stan :) Vi skulle till nån ungdomsgård/kyrka hahah skit torrt iallfall dom sa att de skulle va chill men NEJ!!

Lite senare- Jag,Sara,Rafii,Lise & Denise taggade & mötte Nathy & killarna vi chillade i Jakan station ett tag sen skulle Sara & Rafii tagga så jag Nathy & Lise taggade till gården en vääääldiiigt kort stund typ sådär 20 minuter:P
Iallfall sen kom jag hem satt vid datan & gick ut med hunden & nu ska jag tvätta bort lite smink :)

Aja ska avsluta innan detta blir en bok som vanligt :P
PUUSS&KRAAM, SMÅ BARN :D

Dagens frisyr-
Uppsatt hår på ena sidan(ser ut som inbakade flätor fast det är det inte)
Dagens smink- Ögonbrynspänna, brunkräm, ögonskugga, eyeliner, mascara & rough(stavning)
Dagens "jag gillar inte"- Mina ögonbryn vart inte bra målade idag, Mina ögon?!?, Min näsa såg svullen ut!
Dagens outfit- Svarta leggins(Gina), Rosa linne(Gina), Svart stickad tunika(gotland)
Dagens saknad- Julia kusin+familj, pappa, alla i örobro & Bästavän
Dagens bästa- MAMMA!

Nu ser ni hur äckligt fula dom är? jag menar GULA ?!?!?! haha knas så fult!
om de fanns att man kunde operera sina ögon till en annan färg skulle jag göra mina bruna :D

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0