10 saker ni kanske inte visste om mej!

här kommer 10 saker alla kanske inte visste om mej!:)

1. Jag är riktigt blåst(blond)! Mamma frågade mej va en florist var, jag svarade en slags tandläkare.. & för er som inte visste vad det är, det är en som håller på med blommor!

2. Jag har grov spindelfobi! Jag skriker & gråter floder när en spindel är nära mej! Skulle den sitta på mej skulle jag fått panik & typ svimmat , har faktiskt hänt att en suttit på mej, fast svimmade inte som tur var, men jag sprang runt som en jag vet inte vad & skrek & grät!

3. Jag är stor i käften när det väl gäller! Jag öppnar munnen så fort jag behöver & det brukar inte vara fina ord som kommer ut ur den & det kommer heller ingen snäll röst!

4. Jag är mest lik min pappa på alla sätt nästan.. Jag liknar han på utseendet mycket, Han har kort stubin & jag med, Han skriker jävligt högt & jag med, Han kan slåss om det behövs & jag med.. Jag är helt enkelt pappas flicka :)

5. Den ändå som vet mina djupaste hemligheter är min bästavän Ida!<3

6. Jag står oftast för vad jag tycker, men ibland håller jag käften. Men en sak jag tycker just nu!
ATT HELA BUNTEN ÄR FITTOR SOM SVIKER SINA GAMMLA VÄNNER!! JAG SÄGER BARA NI BORDE AKTA ER FÖR VAD NI GER ER IN PÅ, menar inte att vi ska göra nått men när era nya vänner sviker kanske vi gamma vänner inte finns kvar när ni behöver oss!!

7. Jag bråkar med familjen galet ofta, & redan när jag var 8år började jag packa min väska för att rymma.
Jag packade inte en liten utan den var giganstisk typ en resväska EN STOR! Jag tog mitt pick & pack & stack ut men gissa vart? Jag satt nere längst ner i porten & gömde mej i typ sådär 2 timmar & tyckte galet synd om mej själv!! Sista gången jag gjorde så kanske jag var 10 för mamma sa - "Packar du väskan nu & går utanför dörren så kom inte ens tillbaka" Då gick jag in på rummet & började packa upp den igen :D

8. Jag har haft alla hårfärger ni kan tänka er utom Blå, Rosa, Grå & Grön!
Jag har faktiskt haft, Röd, Svart, Brun(ljus & mörg), Gul/Orange, Blond (mörk & ljus) haha ALLT MÖJLIGT!

9. Jag har varit kär på riktigt en ända gång..

10. Jag har galet mycket attitydsproblem mot mina lärare & föräldrar!
Jag bråkar med mina föräldrar hemma, Jag bråkar med lärare i skolan. & ni vill verkligen inte veta vad jag kan göra & säga till mina lärare HAHAHAHAHAH! jag är ond :D

Det var 10 småsaker ni inte visste om mej, Inget intressant men tänkte det skulle bli lite roligare:)
PUUUUUUSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0