STUDENTEN!!!!

IGÅR TOG MIN BROR STUDENTEN:D
vi firade honom hos pappa & det var sjukt roligt förutom att jag började bli sjuk igår & hostade, men jag drack för att må bättre & de hjälpte:D:D Iallafall har sjukt roliga videosar på Rabbe kalle & Aria när dom gör en dansgrej sen när några hoppa studsmatta helt fulla! RABBE & PAPPA VA VÄÄÄÄÄÄÄÄRST på studsmattan HAHAHAHAHAHA! & Rabbe utmanade pappa på whisky tävling & tror pappa vann faktiskt men rabbe var galeeen! Iallfall Henem hittade sin framtida fru (min lillasyster julia) HÖHÖ nej men hon ville alltid spela med han eller hoppa med han! Sofie & Aylin va också där mina sööötisar!<3333 Jennifer var med lite men gick till sina vänner & kom tbx igen lite senare. sen va de mycket annat folk där också!:) Stackars pappa hoppade studsmatta med julia & stuka foten eller nått så han måste åka till akuten nu idag:( Ska ta med Jennifer till stan om en liten stund vi ska kolla runt lite i affärerna & såånt:)
HA EN BRA DAG
PÖÖÖSSSSS /sjuklingen


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0