SÅ SKÖÖNT!

hejhej, sitter i soffan hos moster som bor i örebro. Så jävla skönt det är här! Ingen som försöker leka ball & inget skit snack, inget tjaffs eller nått! Känner mej så fucking friiiii!!!

Ni anar inte hur roligt jag har det! Igår badade vi i sixtorp & såklart såg man en man kände lite pinsamt efter allt! Sen kastade jag boll med Jonas & Adde & såklart träffar Adde mej på benet med tennisbollen! & jag skrek som fan & kom på mej efter jag skrikit klart hahahah! PINSAAAMT! vart helt röööd på benet! Iallfall var hemma hos Per efter vi hade badat också. Emil va också där & jag säger bara HAHAHAH busted! Jonas är skvallerbytta hhaha!

jaja ska strax möta upp min bästaste bästaste bästaste vän Ida! Vi drar upp till Sannabadet & badar.

Hoppas inte  A*** e däär ! för då dööör jag på riktigt!

PUUSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0