LÅNG DAG!

Hellu, som sagt var jag i kista med Denise, trevligt trevligt, synd bara att vi inte hittade jackan! Jaja först gick vi runt i några affärer & sånt efter ett tag höll Denise på att dö av hunger så vi gick till BK & käkade & jag tog en 8a bitars chickenbits & en stor cola RENA RÅNET!! Aja efter det gick vi runt kista i alla affärer & jag tror aldrig att Denise kommer vilja gå med mej i affärer när jag har pengar :O

Ska ta bild på allt jag handlade, tänkte iallfall lägga in bilder efter dethär på det jag handlade när jag var i stan med Jennifer typ förra helgen eller om de va förrförra aja whatever jag visar det jag köpte då iallfall:)

Ha en bra dag vi hörs snart;)<3333

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0