INTE VÄRD ATT NÄMNAS HÄR!

hellu, ska strax ut med Sofie vi ska väl köra runt lite kanske blir det till görveln eller något, Denise skulle ringa sen också så blir nog att dra ut me henne med :) först ska jag & sofie lämna en jävla tröja till en tjej & sen drar vi & gör något!:)

Det var iallfall skiiiiit skojj idag på utflykten till Vaxholm. Det var SÅÅÅÅ mysigt där! en liten by med bara svenskar med överklass stil! haha, vi grillade & fiskade, JAG FICK EN ABORRE:D!! & så matade vi ankor skiiit söta! det var ett par. en pojke & en flicka, tjejen fick heta anki & killen hette kalle anka HÖHÖ:)

Det tog sjukt lång tid med bussen med jag somnade så de va lugnt:) När vi kom till jakan kände jag att jag hade vätskebrist/solsting så när jag kom hem drack jag galet med vatten :)

Jag kom nyss hem.. Jag & Angi åkte & köpte max/donken.. Så åt nyss med mami & angi äter nog med Sami just nu :) aja ska vänta på att sofie har käkat klart & ringer mej :)
HA EN BRA DAG!
PUUUUSSS

Kommentarer
Jennifer

kan inte du lägga in bilderna från gotland på bloggen så kan jag ta dom? (A)<33

2010-06-01 19:27:10
URL: http://onlyuus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0