BILDER FRÅN ROBINS STUDENT!


hemma innan han stack iväg på champaniefrukost

jag hos sofie

sofie, innen vi gick iväg & mötte mamma & farmor.

& här väntade vi förfullt på att bror skulle komma utspringandes ut ur skolan!

& så lyckades jag ta kort på mamma:)

sen kom robin & fick massor med grejer runt halsen!
sen tyckte pappa att robins bebis bild behövde va med :)

sen åkte vi till pappa & dom medans robin & alla åkte flaket, så vi fixade lite innan dom kom & efter som jag började bli sjuk så vilade jag lite:)

SEN KOM DOOOOOOOOM!

julia var glad efter som att hemen lekte med henne hela tiden

& så ville kalle va med på bild!

sen ekade jag honom.. :D HÖHÖ SAJK(han eka mej;D).. okej vi eka varandra!

sen tog jag kort på alkisarna Aria & Hemen

Kalle & Rabbe ville va lite coola men de gick inte här

här försöker dom igeen men lyckas inte

här förökte dom IGEN, men rabbe såg full & glad ut medans kalle leker KATT!

men så tänker Nellie om kalle! stoppat två fingar i munnen & vill spy HAHAAH

Nu var det sluuuuuut :D videosarna kommer senare:)
PUUUSSSS


Kommentarer
Martinmolly

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-08-03 12:27:46
URL: http://martinmolly.blogcorporate.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0