KL 09:00 DRAR VI!!

Shaaa bloggen! Sitter & väntar på att alla kommer ner & är halft klara så vi kn käka frukost för jag DÖÖR!
aja whatever, vi drar om ca 1 timma & vi är väl framme i gotland vid 16:00 tiden! Det här året kommer det bliii booombaat med bilder & vi kommer ha sjukt kul! Jag vet ej om jag kan uppdatera på gotland, men i värsta fall får ni vara utan mej i ca 2 veckor. Men om det dyker upp en data med internet ska jag direkt in på bloggen & skriva några rader:)

Juste tänkta berätta lite om igår också!

Igår- Var med Denise på dagen först & vi gjorde lite saker :) Kommer sakna henne sjuuukt mkt!
Sen på kvällen drog jag till pappa. Jag, Elin, Jennifer & Julia drog till abborreberget & badade mysiigt:)
Vi somnade rätt sent för vi berättade spöksaker haha & NÅGON vart lite rädd & det var inte jag !!

Aja ska försöka äta frulle nuuuu ha en bra dag, eller ska jag säga ha det bra i två veckor ifall jag inte bloggar!

PUUUUSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0