JAG ÄR RÄDD!!

jag börjar bli riktigt rädd nu, jag vill bara flytta bort från dethär stället nu!
jag menar jag har viljat flyttat i år nu men nu vill jag det mer än någonsin!!
Jag berättade ju tidigare om mordet på mannen .. här har ni länken till aftonbladet, NI MÅSTE VERKLIGEN LÄSA! Har kollat hennes facebook också & jag blir riktigt rädd när jag ser det, Men jag accepterar att hennes nära & kära inte vill ha ut hennes namn på nätet just nu så jag ger tyvärr inte ut namnet till facebooken!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6668264.ab

Jag menar jag känner mej inte säker lägre, Det hon har skrivit om att hon vill ha ett svärd & gå på tunnelbanan från början till slut & hugga halsen av alla en efter en & se hur blodet "sipprar" ut ur våra "äckliga" halsar..
& att hon vill bli fru motorsågsmasak..
JAG ÄR RÄDD PÅ RIKTIGT!!
aja nog om det ska avsluta nu skriver mer sen kanske
PUUUSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0