JAG ÄLSKAR ER


Jag älskar er två över allt annat på denna jord! Vad skulle jag göra utan mina två småsyskon?
Ni kanske har det jobbigt nu men älsklingar det årdnar sig! Hon kommer klara detta!
& vad som än händer så finns jag här för er! Kom till mig, gråt på mina axlar..
Fäll tårar, Skratta, Va galna.. vad som hellst jag stöttar er alltid i era beslut !
Ni två är det vackraste på denna jord. & ni får tänka posetivt nu!
Snart har vi ett litet syskon till.. & "hon" jag säger "hon" för jag vill inte nämna vem det är i min blogg..
Men "Hon" kommer klara sig.. Tänk hur lycklig hon är som har er & er mamma.. Tänk hur lycklig hon är som har små söta änglar som er!!<3
Jag älskar er
& vad som än händer så kommer jag alltid att göra det..
Även fast ni kan vara små omogna, jobbiga skitungar ibland så älskar jag er ändå!
För ni är inte gammla nog att vara jättemogna eller oirriterande. Småsyskon är & kommer alltid vara irriterande..
Är dom inte det så är dom inga barn.. & ni är ju barn.. Men mina älsklingar vad jag ville säga var..
Jag älskar er över hela mitt hjärta & vad som än händer finns jag där.. Jag menar det verkligen!

Julia & Jennifer, jag älskar er föralltid:)<3

Kommentarer
Jennifer

älskar dig med syyyyyyyyster :D<333

finns här för dig med :)<3

2010-02-11 19:30:15
URL: http://onlyuus.blogg.se/
Jennifer

älskar dig med syyyyyyyyster :D<333

finns här för dig med :)<3

2010-02-11 19:30:32
URL: http://onlyuus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0