FUCK DEHÄR!

Asso att försöka vara sej själv när folk inte accepterar en är skit svår!
Jag hatar det här.. Allt jag vill är att kunna bli accepterad som JAG! Ni har ingenting att säga till om. Men det värsta är att folk inte vågar ta steget.. Dom vågar inte vara sej själva.. Dom lever som alla andra.. Jag bryr mej inte lägre jag taggar får det här livet nu, Jag börjar om, jag tänker vara JAG nu! Ingenting kan stoppa mej lägre!
Jag ska höja mitt huvud till toppen, Jag ska se ner på folk som ser ner på mej!
Jag ska aldrig sänka mitt självförtroende igen, & jag ska aldrig låta min värld rasa samman igen!
NI kan inte få MEJ att vara någon jag inte vill vara.. Jag är jag & Jag kommer alltid vara Jag..
Gör vad ni vill, Behandla mej hur ni vill, Säg vad ni vill, Skratta om ni vill, Gråt också..
Ni kommer aldrig se Sandra Salinen som någon hon inte vill vara..
Acceptera mej för min personlighet & acceptera hur jag ser ut.. om ni inte gör det då säger jag hejdå!
Stick.. tagga... draa .. DÖÖÖ!!

Ni kan aldrig hålla mej o koppel mer.. Ni kommer aldrig någonsin kunna sänka mej heller..!
stoppa upp nått där solen aldrig skiner ;)


PUUSSS




Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0