SANDRA


här är jag.. jag som är så ful & inte vågar visa mej själv?

vill bara att ni ska veta en sak..

folk skulle kunna döda mej för dom älskar mina ögon.. dom döör för mina ögon
Folk fejkar sina läppar för att få som mina medans jag STOLT har naturligta sxiga läppar
Folk skulle dööö för att då mej i sägen.. men jag sjunker inte så lågt & gå till sängs med alla
Folk skulle dööö för ha mitt ansikte.. för det är fin (dom säger det)
Folk döööör för min personlighet.. för jag är mej själv & låter igen trycka ner mej & låter ingen styra mitt liv!... Folk döör för mej helt enkelt..

så nu vet ni iallfall att ni har riktigt fel om mej.. & jag vill bara säga att ni kommer aldrig någonsin hitta någon såhärrrrrr PANGBRUD! Muahhhaaah äckliga horungar.. allt ni får är åsnor...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0