Nattinatt!

kom nyss hem, var ite med Rafii & Denise sen hälsade vi på bob & mötte Dimman (va 1000 år sen man såg han)
Iallfall nu ska jag sova galeet, imorgon bir det upp senast kl 12 & börja fixa sej lite.. kl 3 kommer familjen & släkten hit för att fira min bror som fyller 20år! Sen ska han ha lokalfest för sina vänner & då ska jag fota lite..
jag är ju så grym på det :P muahahah!

Ska äntligen få trffa Tess som jag inte träffat på år & dar, BOKSTAVLIGT TALAT!

vem är då tess. jo när jag var mindre var pappa tsm med Tess mamma.. väldigt länge!
så Tess har alltid varit en i familjen! Alltid som en syster.. Kontakten har väl inte varit bäst men fortfarande som min syster! Så äntligen får man träffa henne igen!

Aja ska sova nu godnatt:)

Kommentarer
Petra!<3

jag har frågestund på min blogg! <3

fråga något!! ^^

söt blogg du har btw! :)

2010-12-11 01:51:36
URL: http://pusspetra.blogg.se/
Rebecca

natti natti ^^,

2010-12-11 02:40:01
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0