Mina två värsta fobier!

Min största fobi är Spindlar.. ända seda jag var liten har jag börjat skrika & gråta när jg sett en spindel!
spelar ingen roll hur små eller stora dom är.. jag gråter verkligen.. Fast är dom lie större så springer jag typ flera meter bort & skriker & gråter & allt.. vet at det låter sjuk överdrivet, men det är sanningen. Folk vill inte ens säga till mej längre när dom ser en spindel nära mej eller på mej! för dom vet att jag får panik.

Min näst största fobi är filmer på youtube.. ni vet sånna där man skiter på sej av!
Nej men ni ve sånna som man ska kolla på nått & senkommer det fram ett monter typ!
Som idag skikade en tjejkompis en film på FB till mej.. där det står Gädda äter ankan.. typ nått sånt!
Jag kollar på den & tänker vafan det hr väl aldrig hänt.. jag är skit inne i filmen & sen kommr det ett äckligt jävla fittmonster upp.. Jag började skrika & skakade i hela jävla kroppen.. Men sån är jag.. jag HATAR sånna filmer

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0