Julmarknad?:S

shaa sötisar!

i går (fredags) va jag med Denise, vi på fritidsgården & hjälpte till (dom hade disco)
& jag kan ju lova att det inte är världens lugnaste barn som brukar va där! Iallfall det var riktigt skojjigt.
Hjälpte till med danstävlingarna jobbade lite for free, vad gör man inte för världens bästa fritidsledare!

Efter det drog vi hem till Denise med Jan, Vi tog det lugnt drack lite vin & spelade "Galenpanna" haha världens bästa spel!! Iallfall Jan drog hem & vi käkade kvälls mat. Sedan kom Danne & Frasse
& vi chillade gaalet! snackade & bara tog det lugnt liksom! Sen kom Mark & Monz.
Fast Monz,danne & Frasse drog efter en stund.. Jag & Mark sov kvar hos Denise like always!
Iallfall vi alla.. eller iallfall jag deckade DIRREEEEKKT!!!

Idag drog jag & Denise in till stan för att möta hennes mamma & hennes kille + hans son!
Vi skulle kolla på julmarknaden vid plattan, men den va jävligt keff!! Så vi åkte till Denises mammas kille & va där en stund & kollade på "ensam hemma 2" Sen drog jag Denise & hennes mamma hem till jakan igen & käkade på MAX! & sen myste vi hemma hos dom & kollde på robinsson!

Sen mötte jag & Denise mark en snabbis sen drog hn & jag upp mot ica & mötte
killen som döööör fööör mej!
självklart pratar jag som Danne.

Detta blev en booook
PÖÖSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0