..

Har ni nån gång ryst i hela kroppen av känslan att vara lycklig?!
Jag har det, jag är lycklig som fan! Jag börjar få känslor för någon.. jag som trodde att jag alrig kunde känn dom igen! Men visst fan gör jag det! Jag är så himla lycklig! Ibland önskar man att man är lycklig & allt är perfekt!
jag känner så nu förutom en sak som jag faktiskt är riktigt deppig för!
Men min lycka övervinner allt annat! Har ni nångån känt såhär?
Det ända jag är rädd för är att bli riktigt kär! Sist vart jag sårad till max & sen dess har jag inte velat ge mej in på det igen
!

Men nu ska jag njuta av stunden & önska att denna lycka aldrig tar slut!

JAG ÄR EN VINNARE, JAG HAR ALDRIG GETT UPP!

visst har det funnits dagar jag bara velat ge upp & döööö!
Men jag har aldrig låtit det hända.. Jag har försökt haft huvudet högt & kämpan in i det sista!
Oftast tack vare min underbara kusin SOFIE AHLSTRÖM
(klicka på hennes namn så kommer ni till bloggen!)

Jag tog mej upp igen.. jag kom på rätt spår, jag gick ut 9an & kom in på gymnasiumet..
Då ingen trodde jag skulle klara det.. så kämpade jag upp betygen från 30 poäng till 110..
Jag är stark, jag klarar av stryk & skitsnack.. Ingen kan trycka ner mej..
ALDRIG!!


Kommentarer
sofiie

åååh sötnos! love you <3

2010-12-08 21:28:24
URL: http://egocentriisk.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0